Klachten

Klachten en klachtenafhandeling.

Wij streven naar een perfect product in combinatie met een perfecte service! Deze principes zorgden voor de groei van ons bedrijf de afgelopen jaren. Desondanks kan er wel eens iets niet tot volle tevredenheid verlopen zoals bijvoorbeeld een vermiste of beschadigde zending. Mocht u een klacht hebben dan raden wij u het volgende aan:

STAP 1.

Stuur ons een e-mail via het contactformulier. U ontvangt direct en automatisch een ontvangstbevestiging van ons. Beschrijf kort en bondig de klacht, eventuele bewijzen in de vorm van foto's, rekening en bestelnummers toevoegen. Laat een telefoonnummer achter waar wij u snel en eenvoudig kunnen bereiken.

STAP 2.

Doorgaans binnen 2 dagen maar maximaal 1 week na ontvangst van uw e-mail hebben wij uw klacht beoordeeld, verwerkt en u per telefoon of e-mail een passende oplossing geboden.

Bent u niet tevreden over de gekozen oplossing dan treden wij met elkaar in overleg en lossen het samen met u op, voor zover de oplossing in onze macht ligt. Mocht u de geboden oplossing desondanks niet accepteren dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk. Wij zullen onvoorwaardelijk en alle medewerking verlenen om een eventueel geschil op te lossen.